__('Фон')

Як зареєструвати ТОВ?

56

Як зареєструвати ТОВ?

На сьогодні товариства з обмеженою відповідальністю є найпоширенішою організаційно-правовою формою здійснення підприємницької діяльності в Україні і в останні роки їхня кількість значно збільшується, що і не дивно. Якщо Вас цікавить питання як зареєструвати ТОВ, адвокат надасть Вам декілька порад про те, як підготуватись, які документи подавати та в які органи звертатись.

Товариство з обмеженою відповідальністю є різновидом господарських товариств, статутний капітал якого поділений на частки, що встановлюються статутом. Засновником організації може бути одна особа, його учасники відповідають за зобов’язаннями в розмірі своїх внесків до статутного капіталу, при цьому обмеження статутного капіталу відсутні - всі ці ознаки і вказують на широку поширеність даної форми здійснення підприємницької діяльності.

Процедура реєстрації організації доволі складна, однак, якщо користуватися певним алгоритмом дій та юридичною підтримкою, Ви можете бути впевненими в успішному її проведенні. Для того, щоб зареєструвати ТОВ Вам необхідно:

  1. Обрати унікальну назву майбутнього ТОВ. Відповідно до законодавства, створення організації з назвою такого ж ТОВ, що вже існує, неможливе.
  2. Визначити розмір статутного капіталу і його поділ між засновниками.
  3. Обрати засновника ТОВ, визначитись з їх кількістю. Засновником може бути як юридична, так і фізична особа (іноземець або громадянин України).
  4. Визначитись із системою оподаткування.
  5. Вибрати адресу для реєстрації підприємства.
  6. Визначитись із видами діяльності, якими займатиметься компанія. З цим Ви можете розібратись самостійно за допомогою КВЕД, або звернувшись до адвоката. 
  7. Подати необхідні документи для державної реєстрації.
  8. Відкрити розрахунковий рахунок.

Які документи необхідно підготувати для державної реєстрації ТОВ?

Офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення юридичної особи, проведення реєстраційних дій здійснюється за наявності таких документів:

Порядок подання документів та вимоги до їх оформлення

Подання документів для державної реєстрації ТОВ може здійснюватись як в електронній формі, так і в паперовій. Електронна подача документів про створення підприємства на підставі модельного статуту проводиться через персональний кабінет “Онлайн будинку юстиції”, оформлення документів має бути згідно з вимогами законодавства. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштою до відповідного органу.

Документи, особливо заява про реєстрацію ТОВ, мають бути оформлені державною мовою, текст має бути написано розбірливо (друкованими літерами від руки або машинодруком), не повинні містити помилки (закреслення, виправлення, помітки олівцем та ін.), заява має бути підписана заявником. Якщо заява надсилається поштою, справжність підпису завіряється нотаріально. Всі відомості, що містяться в документах, а також символіка, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства і містити відомості, передбачені законодавством.

Розібратися з питанням як зареєструвати ТОВ Ви можете самостійно, витративши свій час на ознайомлення з вимогами законодавства, формами для реєстрації, заявами, реєстраційними картками та іншими нормативно-правовими актами для уникнення можливості здійснення помилок, а можете скористатись послугами адвоката. Передавши йому цю роботу і отримавши повну необхідну інформацію, ви зекономите свій час та ресурси на розвиток майбутнього бізнесу.